DUTCH OFFICE SUPPORT
SECRETARIAATSBUREAU EN NOTULEERSERVICE
Onze diensten
Uitwerken van (digitale) bestanden
Secretarieel / virtual assistance
Wat kunt u van ons verwachten?
Wij zijn gespecialiseerd in het verrichten van secretariele werkzaamheden in het Nederlands en Engels op permanente, incidentele of projectbasis voor bedrijven en particulieren.
Een sterk punt van Dutch Office Support is dat er geen vaste kantoortijden gelden. In overleg wordt bepaald wanneer wij werkzaamheden voor u verrichten. Op verzoek kan ook gebruik worden gemaakt van de avond- en weekenduren. Dit brengt voor u geen extra kosten met zich mee.
Na ons eenmalig te hebben ingewerkt, in uw huisstijl en manier van werken, kunt u rekenen op een enthousiast bureau met veel verantwoordelijkheidsgevoel, dat met alle plezier werkzaamheden voor u uitvoert.
Uiteraard gaan wij zeer discreet met uw vertrouwelijke gegevens om.
Via Dutch Office Support kunt u een tijdelijke Virtual Assistant inhuren. Deze ervaren secretaresse kan na zeer korte inwerktijd uw organisatie versterken.
Notuleren
Dutch Office Support is een landelijke notuleerservice!
Ervaren notulisten staan voor u klaar om door heel Nederland uw vergaderingen te notuleren (overdag, ‘s avonds of in het weekend). Wij werken uw verslagen volgens uw wensen en huisstijl uit. Van te voren worden prijs en uitwerkverhouding in een bevestiging vastgelegd, zodat de kosten helder zijn.
Ook is het mogelijk de werkzaamheden voorafgaand aan vergaderingen door ons te laten uitvoeren, zoals: het plannen van vergaderdata, verzorgen van de uitnodigingen, agenda en de bijbehorende stukken, selecteren van de juiste accommodatie, reserveren van de benodigde vergaderruimte, regelen van facilitaire ondersteuning / catering.
Kortom: u kunt uw vergaderingen van a tot z door Dutch Office Support laten verzorgen!
Staat uw wens er niet tussen? Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Neem dan contact met ons op.
Secretarieel / virtual assistance
Secretariële ondersteuning is natuurlijk breed. Hieronder een paar voorbeelden van de mogelijkheden:
- Het redigeren van uw teksten
- Organiseren en notuleren van bijeenkomsten
- Mailings (digitaal of per post)
- Content schrijven voor nieuwsbrieven
- Voeren van uw gehele secretariaat
U kunt ons ook inhuren als Virtual Assistant voor alle secretariële werkzaamheden.
Staat uw wens er niet tussen? Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Neem dan contact met ons op.