DUTCH OFFICE SUPPORT
Project- en management ondersteuning
VIRTUAL ASSISTANT (VA)
Project- en management ondersteuning
Dutch Office Support bestaat al 25 jaar en is zeer ervaren in project- en management support voor diverse gemeenten en een Provincie. Daarnaast hebben wij projecten ondersteund bij o.a. een Academisch ziekenhuis, financiële instellingen en een pensioenfonds.
Wij werken hybride/remote, d.w.z. dat wij niet hele dagen bij u op kantoor zitten. Wij werken vanuit ons eigen kantoor in Almere en indien gewenst en de afstand het toelaat, 1 dag per week bij u op kantoor. Uiteraard is hier enige flexibiliteit in af te spreken.
Onze core business is secretariële/administratieve ondersteuning, d.w.z.: agendabeheer, e-mailbeheer, het maken van afspraken, regelen van bijeenkomsten/vergaderingen en verzorgen van de uitnodigingen, notuleren van (bij het project behorende) vergaderingen, redigeren van teksten, opstellen van nieuwsbrieven, beheren van actielijsten, facilitaire werkzaamheden enz.
Staat uw wens er niet tussen? Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Neem dan contact met ons op.
Wat kun je van ons verwachten?
Wij zijn gespecialiseerd in het verrichten van secretariële werkzaamheden in het Nederlands en Engels op permanente, incidentele of projectbasis voor bedrijven en particulieren.
Een sterk punt van Dutch Office Support is dat er geen vaste kantoortijden gelden. In overleg wordt bepaald wanneer wij werkzaamheden voor je verrichten. Op verzoek kan ook gebruik worden gemaakt van de avond- en weekenduren. Dit brengt voor jou geen extra kosten met zich mee.
Na ons eenmalig te hebben ingewerkt, in jouw huisstijl en manier van werken, kunt je rekenen op een enthousiast bureau met veel verantwoordelijkheidsgevoel, dat met alle plezier werkzaamheden voor je uitvoert.
Uiteraard gaan wij zeer discreet met uw vertrouwelijke gegevens om.
Via Dutch Office Support kun je een tijdelijke Virtual Assistant inhuren. Deze ervaren secretaresse kan na zeer korte inwerktijd jouw organisatie versterken.